I'm with you

2011-05-22 @ 20:32:54
Just nu sitter jag och skriver från min teveskärm. Känns asballt att sitta med tangentbordet på golvet och en stor jävla flashig skärm som fräter sönder ögonen. Nej haha, jag ska strax börja titta på 3e säsongen av Gossip Girl, därför har jag kopplat datorn till teven så jag kan se någorlunda bra.

Min rygg dunkar och mitt högra ben krampar. Det känns inge vidare ska jag säga, jag har gått med det i snart två veckor så imorgon ska mamma ringa till doktorn. Jag hoppas att det inte är något allvarligt, för sånt har jag verkligen inte tid med.

Sofie hade med sig sin flashiga kamera idag, så hon fotade hängpungen ( Totoro förståss.. ) och det blev en jäkla massa härligt snygga bilder som jag kommer terra bloggen med hädanefter. Bilden under är inte fotad med falshkameran, men den är fin ändå och jag kan bara tala om att Totoro är en söt figur. Min fina håriga filur!



Kommentarer
Postat av: simone

Men så söt bild! :)

2011-05-24 @ 14:22:36
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0