Come on, come out

2011-02-05 @ 17:34:32



Var ute på en liten tur med Totoro idag. Jag tror han börjar förstå att sommaren är påväg igen, för han var lyckligare än vanligt när han fick komma ut. Några fina bilder blev det också, vilket det annars inte brukar bli, då han gärna inte sitter still allt för länge. På andra bilden ser ni vad jag menar med 5 meter kattkoppel, funkar urbra! Får dock hålla koll på det när Totte är och springer bland buskarna.. Än tänker jag inte låta honom springa helt löst, först måste han lära sig att komma på kommando. Men vi får se hur det går. Haha.

Han är söt min lilla man.


Kommentarer
Postat av: Kaninfamiljen

Härliga bilder på glada Totte!

2011-02-06 @ 15:40:22
URL: http://kaninfamiljen.se
Postat av: Jennilie

Sv: Haha jodå, ska försöka skicka lite vår till er längre upp. Idag har vi dock en minus och massor av blåst så det känns bra mycket kallare..



Men hur är det med dig, var ju ett tag sen nu :)

2011-02-14 @ 16:30:04
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0