Carry On Wayward Son

2011-08-18 @ 21:24:51



Totoro är den som älskar att springa omkring som en tok på tomten och spralla med benen, och han springer gärna också ifrån mig när det är dags att komma in. Han brukar alltid bli helt till sig när han ser mig komma och tar tillfället i akt att sticka ut huvudet för att kika efter vad som försigår när jag öppnar buren. När han vinklar öronen sådär framåt vet man att han är lycklig, och hjärtat slår lite extra när han flyger upp i luften i en glädjegest.
H a n   ä l s k a r   l i v e t   h e l t  e n k e l t!

Men vad kommer att hända nu när han antagligen håller på att bli blind..?


Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten är grym ;D

2011-08-19 @ 12:19:16
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hittade hit av en slump, och måste bara säga att gud så fin din kanin är! Supersöt :) (Nästan lika söt som min egna lilla dvärgvädurskille hehe)

2011-09-09 @ 23:24:47
Postat av: Neha

Vilken söting:D

2011-09-16 @ 16:42:33
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0