Rymling. Igen.

2011-04-20 @ 12:51:30


Medan jag sitter här och oroar mig för min jävla sårskorpa på näsan så är den här krabbaten på rymmen. Herregud. IGEN hade han lyckats få loss kompostgallret, (hädanefter sätter jag tältpinnar överallt, så han inte kan putta bort det!). Jag blev helt seriöst hysterisk. Han var inte någonstans på tomten, och jag vet ju att han så väldigt gärna vill utforska utanför våran tomt, så det var bara att gå och leta.

Och mycket riktigt. Han ligger, alldeles chockad och flåsar under de nyplanterade granarna, inte så långt bort, men tillräckligt för att ha gjort honom rädd. Det ännu roligare är ju att de är precis vid vägen. Herreguuuud, ni anar inte hur orolig jag var för honom. Nu har han utegånsförbud. Ska gå ut och skälla lite till på honom. Det blir inga morötter idag. Nu ska han allt få förklara sig.

Tur att han är tjock och inte orkar röra på fläsket allt för länge.


Kommentarer
Postat av: Blondie



Psssst! Har en sån där töntigt ascool länktävling i min blogg. Jag har fÖr många läsare för att du ska vilja missa den! C'mon! PEACE AND LOVE

2011-04-22 @ 15:05:51
URL: http://blondieandthecats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0