Just Chillin' Out!

2011-04-19 @ 18:55:06



Kaninskiten har fått vara ute i sin förstorade rasthage heeela dagen. Han var nöjd kan jag säga när jag kom ut och skulle hålla honom sällskap en stund. Förut kunde man knappt ta på honom när han antingen gick i koppel eller var i komposthagen, då trodde han alltid att man skulle ta upp honom och då var det bara att skynda iväg. Men nu, mina damer och herrar kan man pilla och klia honom på baken hur mycket man vill! Han har blivit mer chill kan man lugnt påstå. Ögonen är fortfarande lika rinniga, har fått börja med salvan igen, men då den snart är slut blir det nog en sväng till veterinären igen, och det blir nog inte så kul för hårbollen..

I övrigt tror jag att han gått ner lite i vikt också, och det är ju finemang! Då blir nog veterinären glad vid nästa besök! Finns inte så mycket mer att berätta om honom nu.. Han äter sitt efterlängtade gräs nu.. sover och bajsar överallt som vanligt, och är bara allmänt söt.

Han har det gött!

P.s Snart ska jag och mamma börja kaninsäkra tomten. Täcka för alal rymlingshål och  stänga för vissa områden, så han kan springa helt fritt i trädgården! :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0