Check

2010-09-05 @ 16:51:27
Nu har jag äntligen målat klart den satans oljemålningen.
Oljefärg är nog det mest jobbigaste och tråkigaste man kan ha att måla med. Det är så jävla drygt och torkar typ inte helt förrän efter flera dagar. Näh, jag tror jag lägger oljefärgerna på hyllan ett tag. Det känns inte riktigt som att det passar mig heller.

Akvarellfärger är inte heller min grej, men däremot tycker jag om akvarellfärger. Det torkar assnabbt och är roligare att jobba med, enligt mig :)
Sen har jag inte så bra tålamod när det kommer till att måla heller, därför gör jag det inte så ofta.
Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Hej Josefine, jag hoppas allt är bra med dig! :)



Jag vet att du tackade nej förra gången jag frågade och du får helt klart göra det igen men jag tänkte att det var lika bra att fråga.



Jag hade tänkt byta design igen och skulle vilja få det gjort innan jag opereras den 22 sep. Dock är jag så jäkla dålig på det.. Är inne och läser på designadinblogg.se och förstår en del men får det ändå inte som jag vill ha, utan det blir bara så enkelt och fult.



jag skulle vilja ha en ny header (vet hur den ska se ut) och sen ändra designen i övrigt en del. Jag kan tyvärr inte erbjuda dig pengar utan det är ifall du vill ha ett smycke eller nåt som jag kan göra och skicka till dig. Hör gärna av dig så snabbt som möjligt annars får jag se om jag hittar någon annan som är bra på designer :)



Tack på förhand och jag kommer även mejla det här till dig.



Kram Jennilie

2010-09-11 @ 17:52:21
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0