Oljemålning # 2

2010-07-06 @ 15:08:15

 

 

Den här tavlan började jag på för ett tag sedan, och är meningen att bli en present till en viss ******.
Det här är allt som allt, min andra oljemålning någonsin, min allra första kan ni se lite tidigare i arkivet under kategorin illustrationer. Dock är denna långt ifrån klar, så det gör inte så mycket att visa den just nu. Ansiktet är jag inte helt nöjt med, där behövs lite mer och starkare skuggor, och det som är runt omkring tavlan ser ju inte heller särskilt klokt ut, men det ska föreställa en sjal. Haha.

Hittils är jag rätt så nöjd,
f ö r   a t t   v a r a   m i n   a n d r a   o l j e m å l n i n g . ( Y )

(Om jag inte har raderat bilderna, så kan jag visa er steg för steg hur jag gick tillväga när jag gjorde den här tavlan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0