Rymling..

2010-08-14 @ 10:38:46



Alltså, han slutar aldrig att överaska den jäkeln.
För bara några minuter sedan så tittade jag ut genom mitt fönster, och såg att hans
inhängnad plötsligt var öppen.. Fan, tänkte jag då.. och nej jag blev inte överaskad.
Han hade tagit sitt pick och pack och rymt!

Som tur var så var han bara i mammas buskar 5 meter från buren,
men ändå! Hur länge han varit lös vet jag inte, men han har säkert hunnit springa
700 varv runt kvarteret och på alla ställen där han inte får vara..
han är ju en tonåring nu sägs det.. hormonerna sprudlar.

Kan knappt bärja mig tills han börjar jucka mot mig och allt annat.
<3



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

De är söta de små liven :)

2010-08-15 @ 23:04:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0