Vi möts igen någon gång någon stans.

2013-03-23 @ 20:19:00


Kära församling.
Vi har samlats här idag för att tillsammans ta del av denna nyhet som ofrivilligt har nått våra öron att höra och få oss att tro på. När jag var en liten skitunge fanns detta band alltid vid min sida att ge mig tröst när mina dagar var gråa och daskiga. Idag, tolv år efter bandets födsel säger dom nu stopp.
"Varför?" Ställer sig många frågan. "Jag vet inte." Svarar jag. För ärligt jag vet inte och jag vill inte veta.
Punkt.Slut.

Vi avslutar detta inlägg med att lyssna på mina absoluta favoritlåtar av dem. Så höj musikenoch ta fram den era Ben n Jerrys så gråter vi en skvätt tillsammans och blir tjocka för en kväll.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0