mer gott åt folket

2013-03-27 @ 20:04:00


Jag klarar verkligen inte av människor som hetsbantar dessa tider för att nå ideal som inte ens är av mänsklig form. Jag förstår inte hur ni kan leva era liv, i en slags förnekelse att det är det enda rätta. Ni ljuger för er själva när ni säger att ni mår så himla bra  av att springa fort i 55 minuter om dagen och älskar att äta bladspenat varje dag tillsammans med era tre riskorn och fyra bönor till middag. För det finns inte en jävel som mår bra och blir mätt på det. Att vågen visar några kilo lättare sedan sist är ingen garanti på lycka. Spinkigt är inget att eftersträva när det inte ens är hälsosamt. Så hur tänkte ni nu?

Fast käft ska väl jag hålla eftersom jag också tränar. Men jag har i alla fall inget ideal att följa. Ingen målvikt att nå. Jag tränar bara av en anledning; att sedan kunna äta vad fan jag vill hur jävla mycket jag vill utan att ta skada. För jag älskar att äta. Speciellt goda saker så som glass, godis och chips. Jag gillar även att äta mer än vad som säkert är normalt. Även om jag är mätt så gillar jag att pressa i mig ytterligare några munsbitar. För det mår jag bra av. Då vet jag att jag är lyckligt lottad som i alla fall har tillgång till att äta dessa goda jävla uppfinningar.

Jag älskar det matiga livet. För mat är det bästa som finns och i helgen ska jag baka cupcakes, gotta mig i godis och god mat. Hoppas er påsk blir lika fin som min. Nom nom på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0