Oh Ben I love you. And you too Jerry

2013-04-27 @ 19:49:03
H e j   h ö r r n i !
Ja, just precis ni! Ni som kallar er för nyttiga och hälsosamma, som går powerwalks varje dag, som aktivt uppdaterar era instagrams med dagens frukost bestående av en halv banan. Ja ni läste rätt. En halv banan. Till er har jag inget att säga mer än att jag tycker så fruktansvärt mycket synd om er. För vet ni vad jag ska göra nu? I min frys ligger en alldeles nyinköpt Ben n Jerry med smaken Blondie Brownie. Jag ska äta HELA den ikväll. Bara för att jag kan. Jag avundas inte er för fem öre! :)
 
Ni kan ju läsa den här krönikan som Josefine Knave har skrivit. Hon är klok. --> Tryck här

Sen ka ni läsa vad Michaela Forni har skrivit också. Henne avundas jag, för hon är fan bra. --> Här
https://si0.twimg.com/profile_images/1510139231/image.jpg

Ryck upp er nu. För jag vet att ni vill dela en Ben n Jerry med mig och jag bjuder er gärna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0