En låda med stenar

2012-09-04 @ 18:06:40
Jag har suttit och lyssnat på Coldplay idag. Jag vet inte varför, jag gillar dom inte speciellt mycket direkt, men det bara blev så.

Att hålla mig från bloggandet var ingen hit. Jag har väl inte direkt suttit och längtat tillbaka, nej. Jag försökte mig på en annan bloggportal först, men jag trivdes inte. Jag har bloggat sedan 2006 därför kändes det ganska dumt att bara kasta bort allting. Jag har inget bättre för mig om dagarna. Jobbar vissa dagar, sitter hemma och funderar över vad man ska ta sig till här i livet, ser ner på människor som aldrig hör av sig, som bara lämnat mig här med alla dessa frågetecken eller så hänger jag hos min 74åriga väninna och hennes hund.

Det enda jag vet är att jag vill åka iväg för ett tag. Så jag tänker spara allt jag har för att komma bort nästa år. Kanske plugga i ett annat land, kanske bara bo i ett annat land tills pengarna tar slut eller hitta en 45årig rik snubbe i ett annat land som kan försörja mig tills jag vet vad jag vill göra. Eller jo, jag vet ju vad jag vill göra. Förstår bara inte varför det ska vara så svårt att nå det. För alla som är där idag är bara så himla snofsiga att jag vill kräkas på dom. Jag hatar snofsigt. Sådana personer kan aldrig vara lyckliga. Det slår jag vad om.

Nu försöker jag igen.
Åh hej och hå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0