I gave u all

2012-01-31 @ 20:44:49



Har haft en underbar dag idag. Fullkomligt älskar när man får lite ledigt bara sådär vissa dagar. Vaknade upp till skinande sol, städade rummet, hämtade happy, myste med Happy, tog en tupplur med Happy, gick på promenad, tittade på American Horror Story, hälsade på Annita, åt bullar med Annita, längtade till sommaren, pratade strunt med Annita, myste ännu mer med Happy, lagade god vegetarisk mat, tumblrade, tröstade min vän, fann ny musik till min samling.. m.m.

Ändå är livet inte helt perfekt. Här sitter man och är till stor del lycklig när en annan del av en bara skriker av ensamhet. Hjärtat dunkar fortfarande frustrerat av bristen på gensvar.

T i l l   d e   k ö r   v i   m i n  spotifylista.
Alla där ute med krossade hjärtan, sörj till min lista bara för ikäll.
Skriv ut era aggressioner i era anteckningsblock, gråt för alla hopplösa känslor som vi måste tvingas gå igenom.

Men imorgon tar vi nya tag och andas ny luft.
Men se till att gråta en skvätt ikväll, sen mår man mycket bättre.

Jag lovar

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0