Ryck upp mig!!

2012-02-04 @ 23:07:31

Nu har jag ryckt upp mig från alla tragiska känslor. Man kan inte ligga och tycka synd om sig själv allt för länge, det blir bara ännu mer tragiskt. som en vän påminde mig om idag: ryck upp dig!!

M i n a   t i p s ;
*ta en tupplur och dröm om det som hänt (om möjligt)
*vakna upp och inse "vafan håller jag på med?"
*svulla lite chips och intala dig själv att du är snygg no matter fucking what
*ge dig själv några örfilar också, man är ju kvinna för i helvete. Vi klarar allt!
*YOGA! Får ut ALL dålig energi, dessutom blir man svettigt snygg
*duscha iskallt och sjung ut i kör med det vackra ekot i badrummet
*softa ner och skratta åt livet, spela lite sims eller gör något annat som bara du är bra på!


Jag firar med att beundra min nya tapet till mitt nya rum. Hur snygg är den inte? Mina inredningsdrömmar kommer till liv <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0