Föreställ drakar

2012-12-17 @ 23:48:00
 
 
Jag vet att det blir lite tråkigt och enformigt när jag lägger upp musik på bloggen. Vem fan orkar trycka på playknappen och lyssna igenom låtar som andra tipsar om på sina bloggar? Men jag gör det i alla fall, bara för att det känns bra för min del. Jag försöker att inte lyssna på den här låten om och om igen, för det får mig oftast att tröttna på dem, men någon gång ibland, kanske en gång i timmen är det okej att lyssna på den.

På med era lurar, höj ljudet och tryck på play bara. Då ordnar sig allt.
Imagine Dragons -  Radioactive

edit: jag blundar när jag ser videon, för den hade kunnat gjorts såå himla mycket bättre. Gillar idén dock, men jag får liksom ingen feeling. Ingen gåshud. Och det ska man ju få. Så jag blundar i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0