Warm whispers

2012-04-21 @ 22:46:30
Ibland när vissa tankar dyker upp i huvudet på mig virvlar fjärilarna i magen, hjärtat slår extra slag och jag känner det där behagliga pirret i magen som talar om för en att det kanske är min tur nu. Att bli lycklig.

Om det jag sett, hört och varit med om inte varit drömmar så borde jag köra till 100%, inte tveka, bara köra, utan andras inverkan. Jag kan inte rå för att jag sårar andra på vägen, jag har levt tillräckligt länge för att förstå att man inte alltid kan leva på att göra andra lyckliga och se på medan man själv tynar bort, man måste ge sig själv chanser också och jag tycker verkligen att jag förtjänar detta, så mycket lidande mitt hjärta har fått stå ut med.

Jag vill verkligen. Jag vill verkligen. Jag hoppas och ber att jag blir helt sprattig i kroppen. Nu är det väl ändå min tur att få känna lycka inombords?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0