Barquette

2012-04-23 @ 20:18:24

Det här borde ha varit en bra dag. Jag borde vara glad för att jag snart nått ett av mina mål. Jag borde vara glad för att projektarbetet äntligen är under slutspurten, att det faktiskt blev bra. Jag borde vara glad för att jag har fått erbjudandet till en resa jag sent ska glömma i maj. Men det är jag inte. Förutom att jag har en finne i näsan som gör så förbaskat ont så skäms jag över hur dum jag får vara ibland. Riktigt jävla elak. Inte med mening dock, för jag är inte elak som person. Det bara blir så när allting kommer på en gång. Inte undra på att folk undviker mig ibland, för jag är en tokig och konstig människa som borde spärras in. Usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0