Rabbit Heart

2011-05-21 @ 13:14:01
Det är orättvist vilken deprimerande musik min spotify väljer att spela just idag, för idag ska det spelas musik som peppar, då jag är lite extra glad idag!

Jag var nere till min favoritbutik numero 1 idag för att lämna in CV om ev höstjobb, och allt kändes bara så himla bra, responsen var verkligen toppen och nu håller jag alla mina 3 tummar och hoppas på att jag får jobba där i höst. Det vore för jäkla underbart!

Idag kommer min fina vän Sofie hem till mig för att antasta min kanin & umgås lite med mig med hoppas jag. Vi ska äta paj med nyköpta rabarber från rabarberfestivalen här nere i Mariefred, och sedan ska vi antagligen sitta och lana sims om det är jag som får bestämma ikväll.

Nu ska jag försöka göra någon nytta. Höja musiken lite grann och röja lite tills gästen kommer.
H a   e n   f i n   d a g   m ä n n i s k o r !

 

Här får ni lite fin musik att lyssna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0