Uthyres

2011-05-29 @ 18:30:58

En fin liten etta, på ca 10 kvadratcentimeter uthyres till den som är intresserad. Huset är relativt nybyggd med modern standard både innan och utantill. I priset ingår inte kabel TV, vatten eller mat. Hyreskontraktet gäller dock endast till senhösten/vintern då vi istället bygger om till restaurang.

Vid seriöst intresse, skicka flaskpost eller kvittra en liten truddilutt så kommer vi överens om resten.


Jag hjälpte mamma att sätta upp fågelholken som har stått och dammat i sanrt ett halvårs tid. Nu hoppas vi på att vi får gäster till sommaren. Sedan har jag och mamma sådär halvmysigt planterat blommor till de nya blomlådorna på framsidan, och resultatet blev kanonfint! I morsdagspresent har mamma fått en tavla jag har målat. Den var först inte tillägnad att bli någon present, men när mamma fick nys om den ville hon strängt ha den inramad av mig.
Har inte gjort så mycket mer under denna mors-söndag. Är egentligen tvungen att räkna matte, men det går verkligen inte att övertala mig själv till att göra det nu. Jag får vänta en stund och se.

Hearts!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0