Another Likely Story

2011-05-24 @ 20:10:41

Det har varit en fin dag idag, förutom att jag motvilligt anmälde mig till sommarskolan idag. Fy bubblan vad jag inte har lust att räkna matte när det är sommarlov. Men suger man så suger man!

Som man kanske kan se så har jag kapat av mig håret & det känns fantastiskt skönt. Nu är mitt hår lent som en bebisrumpa och inte sådär jävla trassligt och jobbigt som förut, det vara alltså dags för en rejäl rensning. Hittils trivs jag ganska bra, men vi får väl se. Lär väl ångra mig om några dagar. Nu lär det ta minst 2 år för det att växa ut igen.. men den smällen får man ta om man har behandlat sitt hår som man gjort.

Har väl egentligen inte så mycket mer att skriva, har förövrigt på mig världens finaste blus från Kappahl! Plånboken led, men ack så värt det var!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0