18 it is

2011-05-18 @ 20:12:13

 

För någon vecka sedan blev man la myndish, och ska jag vara helt ärlig så känner jag ingen skillnad, visserligen får jag fler kärleksbrev hemskickat i brevlådan, men pinsamt nog har jag inte varit ute och firat det som det ska firas på krogen. Ja för alla är vi så jävla kåta på att gå på krogen det första vi göra när vi blir myndiga. Att gå på en söndag var inget alternativ för mig, har man mycket att tänka på i skolan så måste det tyvärr prioriteras. Pinsamt nog har jag inte ens köpt ut cigg till någon eller ens cider/lättöl till mig själv. Borde jag skämmas?

Nae :) Jag tar det som det kommer. Jag och boysen drar väl ut snart, när alla har tid i kalendern och då ska det göras snyggt med en drink i handen, klackarna på dansgolvet och något arsle gnidandes mot röven........

Nej hörni, alla ser vi väl fram emot dagen då man blir myndig?
Jag väntar bara på att alla mina närmaste ska bli 18, då ska ni få se på festa..

Nu ska jag röja i rummet & bada i mina pengar samtidigt som glamourama går på i bakgrunden.
<3 Love life

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0