Dagens.

2011-03-29 @ 21:40:41
Dagens tillstånd: Lite småtrött och smått förvirrad. Får höra nu att min lediga onsdag kanske inte alls blir så ledig som jag tror.
Dagens utseende: vanlig make, med jeans och enkel svart tröja. håret uppsats i låg tofs.
Dagens önskan: Att min onsdag blir ledig..
Dagens nedräkning: 40 dagar kvar tills jag kan köpa 2.25or på ICA!
Dagens planer: Rita lite, kanske kolla ett avsnitt på Gossip Girl, tvätta bort sminket, kanske fota lite om jag har lust, eller så hoppar jag helt enkelt i säng och sover en blund.
Dagens måste: Ta reda på hur morgondagen verkligen ser ut.
Dagens materiella vill ha: Mina skor utbytta mot nya..
Dagens inspiration: Mode & Design lektionen, vi ritade av & inspirerades av modeillustrationer. Hur kul som helst! Lina Bodén & Hannah Müller *tummen upp*
Dagens roligaste: Smosh!
Dagens låt: L.I.F.E.G.O.E.S.O.N - Noah and the Whale
Dagens textrad: Stand up for something, even if it means standing alone.


source: weheartit




Kommentarer
Postat av: Lina

nej jag har inte riktigt den tiden att göra egen sushi :p nån ggn, när jag får barnis, DÅÅ! :D

2011-03-30 @ 14:37:49
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0