Sadness is a blessing.

2011-03-13 @ 15:50:56
B e r   o m   u r s ä k t   f ö r   d e n   e x t r e m t   d å l i g a   u p p d a t e r i n g e n .
Om jag minns rätt var det en vecka sedan sist. Men jag har tyvärr ingen ork att skriva något just nu. Allt är så jäkla segt, tråkigt & fullkomligt inte roligt just nu. Totoros ögon har blivit sämre, jag har för mycket läxor jag måste ta tag i, jag vill göra något kul men inser att jag knappt har någon tid för det, sen vet jag inte ens vad det skulle vara för kul. Att det är molnigt och tråkig ute gör bara saken värre, jag planterade om min fina blomma idag som jag fick i födelsedagspresent av Jaccie förra året, men den slokade kort efter att jag planterat om den. Jag är trött som ett as, men ser ingen anledning att sova bort en hel söndag. Jag känner dessutom att jag skriver i osamanhängande meningar. Jag är inte redo för skolan imorgon, för det betyder att jag har omprov i Matte som jag inte alls har tränat till. Människor går och dör hit och dit, japan håller på att gå under, kanske dör vi alla av all radioaktiv strålning, och allt är bara så jäkla åååh jag vet inte vad!! Känner bara en sån jäkla dålig stämning alltså, inte alls kul för fem öre.

Herregudars vad det inte ska behöva vara såhär!
Om bara snön försvinner och solen tittar fram så blir jag lite lyckligare.

Fortsätter nog min paus ett tag.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0