Här inne hos mig

2011-03-30 @ 15:00:51

Att vakna upp i morse och känna sig utvilad var nog det bästa med hela dagen.
Det blev en ledig onsdag i alla fall, och jag har hunnit med ås mycket känns det som. Åt en grejt frulle, tittate på teve, gick ut med Totoro i koppel (han blev störtglad!), gick på promenad med mig själv, duschade, fotade lite granna och nu sitter jag här! Nu är planerna som så, att jag tänkte röja lite i rummet, sniffa på min doftljus och glo nåt avsnitt av Gossip Girl. Längtar som attan till i morgon, håller vädret i sig blir dagen kanon! Skinande sol, plusgrader + hästar kan inte bli bättre. Sen är det ju helg snart också..!

 

Vi taggar lite med en bra låt också!
(brukar inte tycka om svenska låtar, men den här är något att tycka om!)


image source me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0