Chasing Pavements

2011-03-06 @ 18:41:22


Idag kom nya ägarna till våran gamla soffa, så nu står vardagsrummet kusligt tomt.. Nya soffan kommer på onsdag, & jag ser väldigt mycket fram emot att se hur den ser ut nu. Mamma och pappa har varit och tittat på en fotölj till vardagsrummet också, men ännu har dom inte hittat den rätta.. Jag är bara lite orolig över att vardagsrummet kommer att behöva stå ofärdigt en längre tid, för mor och far kan verkligen inte bestämma sig på tre röda om dom vill ha en enfärgad eller mönstrad fotölj.. Well well.

Happy var här i några timmar också. Vi låg och tittade på gossip girl och jag kliade henne på magen, as always.. När man slutar klia henne under magen blir det ett jävla gnäll + ledsna hundögon. Buhu vad jag fick klia.. :( Men det har varit en trevlig och fin söndag! Gör inte så mycket att skolan drar igång igen nästa vecka. Imorgon blir det Romme, grr vad kul! :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken underbar blogg!! :=)

SÖt vovve:P

2011-03-08 @ 10:27:49
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/
Postat av: Frida

- Förlåt för sent svar:)

Tack ska du ha! Har just nu 1 hund, 2 katter, 4 kaniner, 4 marsvin, 2 höns och 1 tupp :) Men nu blir det inte mer, räcker ;) hehe :)

2011-03-12 @ 11:25:34
URL: http://minaunderbaradjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0