Yes, we're happy

2011-06-23 @ 19:41:50

Dagen har spenderats framför Gossip Girl hela morgonen, sedan drog jag iväg till Södertälje på avskedsfika med flickorna. Meeri åker till finland ikväll, och blir borta hela jävla sommaren. Hur hade hon tänkt att vi skulle klara oss utan henne?

Jag införskaffade mig ett par underbara shorts från BikBok rean, dock syns det vad man har under, men det löser vi med ett par hudiga underbyssor. Kan kanske visa, om jag törs..

Nu har vi iaf besök av Happy, som så snällt sitter och poserar med mig på bild ovanför,  och snart drar vi ut på långpromenad. Vart vet jag inte än, det blir hon som får leda mig. Så vi får väl se när jag kommer hem ikväll/natt.

P u s s .
(99.6% av nedladdningen av sexiga säsong 6 av Supernatural! Jag längtar!!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0