Wonderland

2011-06-22 @ 21:24:52

Hörni, detta bådar inget gott. Jag tror jag börjar bli besatt av kläder. Addicted. Fast. Förälskad. Ja.. you name it. Nästan hela tiden känner jag suget av att alltid vilja ha någonting nytt i min garderob, för jag tröttnar så fort på mina gamla kläder. Nu när jag har fått mitt VISA kort kliar det verkligen i fingrarna att vilja klicka hem dem där ultrafina skorna.. eller de skitasnygga örhängena.. eller varför inte den där skit pluffiga balklänningen, bara för att den är så fin? (... ehe)

Varför kan vi inte bara allihopa enas om att gå omkring nakna? Varför ska vi ha en massa kläder på oss när vi bara blir besatta av dem och hela tiden måste ha mer. Hallelujah, ge mig ett mirakel..

But still.. I kinda like this.. Att fynda kläder, speciellt på secon hand, är ju bara för bra..


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Haha jag håller med dig! Det är så jobbigt då man inte har pengar och hittar något man vill ha. Jag vill ha ha ha så mycket att det blir jobbigt, haha. Men men man överlever iaf :P



Du. Jag känner att det är dags för mig att byta design. Jag vet inte riktigt än om jag bara vill byta header eller förändra andra grejer också. Eftersom du gjorde min förra tänkte jag att jag skulle fråga dig först. Men om du känner att du inte vill eller inte har tid så hör jag med någon annan :) Så vad säger du?

2011-07-18 @ 11:12:55
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0