Someone Like You

2011-06-02 @ 22:04:03


"Never mind I'll find
Someone like you
I wish nothing but the best for you
Too.. Don't forget me
I beg
I remember you said
Sometimes it lasts in love
But sometimes it hurts instead"

Att sitta och lyssna på mindre glada låtar är väl inte det bästa man kan göra en glad dag som denna, men Adeles låt Someone Like You är mer än bra, och därför får man lyssna på den även om man inte känner sig speciellt nere. Jag vet att det aldrig är kul att läsa utklipp från sånger, som folk alltid lägger upp på sina bloggar, för ja, jag erkänner det är det tråkigaste man kan göra för det är ändå ingen som orkar läsa och känna medlidande om man inte har hört låten tidigare. Men nu kör jag lite den stilen ändå, bara för att jag aldrig brukar göra det.

Så för att inte bli allt för ledsna fixade jag ihop ett litet glad-montage.
Men jag kan rekomendera er att lyssna på låten också, den är genial!

Har inte så mycket mer att säga.
Ska snart sätta igång med något pyssel och se på Gossip Girl!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte härlig blogg, allt bra? :)

2011-06-05 @ 16:06:19
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0