Vintage Summer

2011-06-13 @ 14:28:59



Nu är det alltså sommarlov, vilket för de flesta betyder slappa dagar, sena nätter och långa sovmornar. För min del får jag ganska fullt upp. Imorgon åker jag tillbaka till skolan för att hjälpa till att städa, vilket resulterar i en slant i plånboken, som kommer väl till pass då jag hade oturen att inte få något sommarjobb. Sedan blir det sommarskola, för att plugga upp Matte B så jag får godkänt.

Utöver mitt IG i matte, så är resten av mina betyg allt annat än dåliga. Jag är så fruktansvärt nöjd, för det här året har varit tuffare än det förra och allt slit har verkligen lönat sig. Tyvärr räckte inte mina betyg för att få ett stipendium, haha, men nästa år satsar jag på 100% närvaro! t s s . .   n e i i !

Byxdressen jag har på mig på bilden hade jag turen att hitta på Beyond Retro i Stockholm. Den är så underbart fin så det finns inte! Den lär jag nöta ut i sommar.

L i t e   a n n a t   f i n t   s o m   s k a   g ö r a s   p å   s o m m a r l o v e t .
- städa i skolan & göra plånboken glad
- räkna matte i sommarskolan
- fina kvällar med fina människor
- terrängläger med den tjocka fjordingen
- sol, bad och kok i solen
- hästvakt 2 veckor åt finfina Atasja
- shoppa sjukt mycket secon hand
- åka båt med finaste Jaccie(?)
- hundvakt


Kommentarer
Postat av: aaa

Hej, jag ser att du kollar.

Kolla inte då.

Sluta då.

Men varför fortsätter du?

HÖR DU DÅLIGT!

jag sa sluta!

skyll dig själv då!

Det här är sista gången!

KOLLA INTE!

erkänn du läser och kollar

fortfarande synd.

annsoh.blogg.se

2011-06-16 @ 21:24:34
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilken fin klänning!



//Anna



driver egna webshoppen Avanna - www.avanna.se med snygga unika kläder smycken och posters.

2011-06-16 @ 22:30:11
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0