Taking the lead.

2011-06-21 @ 23:16:30

Den här dagen är värd att firas. Idag tentade jag av Matte B och jag fick så jäkla godkänt så ni anar inte! Kan inte vara gladare! Nu får min trötta hjärna äntligen en välförtjänad sovmorgon imorgon, och sen ska jag bara ta det lugnt resten av dagen!

Nu ska jag göra ett tappert försök till att gifa några bilder, sedan blir det nog att slinka ner i min varma fina säng med lite gossip girl, och sedan tänker jag inte gå och sova förrän klockan minst slagit jätte tidig onsdagmorgon, för det är så sommaren ska spenderas!

Fick föresten veta att Versace ska sammarbeta med H&M, resultatet får vi se i november! Det är bara att börja spara ihop lite pengar då, för det här kan bli dyrt, men värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0