Jag kom bara för att säga hello

2011-06-18 @ 13:20:09



Snart bär det av med finfina människor på grillkväll mitt i ingenstans.
På bilden ser det ut som att jag har lite av en blåtira, men nej gott folk, så olydig är jag inte. Jag skyller på ljuset. Nu har jag sprejat kamomill i håret och ska väl om ungefär en timme gå till tåget och vidare till staden ingenstans. Det blev inget spring på tomten för Totoro, men imorgon ska jag ta igen det och låta honom springa så mycket han vill!

Tänker fortfarande på Lillan. Hoppas hon har det bra.
Ha det bra ni med, för nu drar jag vidare!


Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-20 @ 00:01:26
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0