Always laugh when you can. It is cheap medicine.

2011-06-20 @ 22:13:50


source. Dailybunny - Weheartit - Personal

Imorgon tentar jag av matten, då kanske tyngden från mina axlar kan lätta lite så jag äntligen får känna på hur det känns att ha sommarlov igen. Min helg var föresten underbar & galen. Jag älskar mina vänner något så fruktansvärt mycket, så ni anar inte. Även om livet spårar ibland finns det alltid något fint man kan tänka tillbaka till, minnen tillsammans med de absolut bästa.

Skvaller, pinsamheter & galna saker beskriver min helg perfekt, och kommande helg blir nog minst lika mysig. Midsommarfirande med vännerna + sill. Det kan ju inte bli bättre när man har en burk senapssill att ty sig an.

Imorgon ska jag försöka mig på något lite mer intressant att skriva om. Men ville bara bekräfta att jag inte gått och möglat eller liknande.

Rubriken säger mycket om vad som händer just nu i dessa tider.
T a   v a r a   p å   t i d e n   g u y s .   F i n t !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0