10 saker ni kanske inte visste om mig

2011-07-05 @ 21:53:28



1. Jag tror på spöken.
2. Jag tycker att regn, åska, höst och att äntligen få byta till vintertid är mysigt.
3. Iskallt vatten med en massa is är typ det godaste jag vet!
4. Jag har svårt att föreställa mig själv bo i en lägenhet mitt i stan, jag tror rentav att jag kommer att vantrivas i lägenhet när jag flyttar hemifrån, så så fort jag har råd och tid ska jag flytta till en stor vit villa mellan stan och landet och froda mina blommor och grönsaker och låta mina kaniner få skutta fritt.
5. Ibland drömmer jag om att bli regissör, att göra film är bland det roligaste jag vet!
6. Även om jag älskar secon hand så har jag jätte svårt för begagnade/antika saker. Dels gör lukten mig sådär lagom obekväm och dels är jag rädd att något jag köper hem ska bära med sig gammal energi eller rent av dålig energi.
8. Jag är svag för skor, tekoppar, secon hand butiker, vita möbler, hästar och inredningstidningar.
9. Jag älskar att titta på Sci-Fi filmer, som typ Transformers, Iron man och X-men, dels för att det kryllar av snygga killar och dels för att det är förjäkla underbart coolt att man ibland önskar att det var på riktigt!
10. När det kommer till måla och rita är jag jätte hård mot mig själv. Blir det inte bra så blir det inte bra och det spelar ingen roll vad andra tycker. Den hårda kritiken jag ger mig själv är svår att få bort, och tyvärr har det lett till att jag nästan helt har slutat teckna nu, och det suger.


Kommentarer
Postat av: Lina~ my art & my life

hihi visst är det mysigt med regn och åska?:)

super mysig blogg du har!

2011-07-08 @ 14:26:15
URL: http://shiiwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0