just living my life

2011-07-18 @ 23:28:54

Jag kommer inte riktigt ha någon ork att uppdatera bloggen nu den kommande tiden. Sommaren tar helt enkelt allt för mycket tid, och de gånger jag sitter vid datorn gör jag betydligt bättre saker än att sitta vid bloggen. Typ som att lana sims 3 i min ensamhet om nätterna... Så hädanefter kan ingen räkna med att jag uppdaterar var dag, för det blir alldeles för jobbigt.

Eller ah okej, nästa vecka kör jag kanske igång igen, noppar ögnbrynen, epilerar benen, vaxar mustachen så att jag kommer tillbaka all fresh liksom!

Nejnuskajagslutaskrivathesims3kallar...
Sen kommer jag nog vara alldeles för upptagen med att gråta över att Harry Potter är slut..
Därför måste jag ta lite ledigt från bloggen. Åh just ja! Och träna lite på körkortsteorin också!! (taggar!!)


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Åh vad kul att höra att du vill göra min, jag hoppades på det :) Än så länge har jag ingen klar bild av hur jag vill att den ska se ut så jag ska fundera lite mer på det och sen mejlar jag förslag till dig. Tack så mycket! :)

2011-07-19 @ 10:22:57
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0