Coloured eyebrows

2011-07-30 @ 21:15:47



Seg uppdatering: CHECK
Njuter av sommaren: CHECK
Är allmänt nöjd: CHECH
Ingen ork för ett normalt inlägg: CHECK

j a ,   s å   s e r   d e t   u t .

Kan i alla fall meddela att jag idag var på Lars Wallins underbara utställning på waldemarsudde i ståkhålm. Magnifikt! Har lite ångest över att jag inte köpte ett skissblock med hans illustration på, för jag behöver verkligen ett skissblock att få ut min inspiration på, och sen var jag lite ledsen över att det var fotoförbud.. trots det så fotade alla japaneser som var där på besök.. men nej, jag ville inte riskera att bli typ stämd or whatever.

Har även tagit tummen ur röven och färgat mina ögonbryn nu. Färgen skulle vara brun/svart. Och det blev svart. Ser inte helt åt helvete ut, som ni kan se på bilden, men jag måste skrubba bort några fläckar som blev, och även fylla i lite här och var där jag missade. Tummen upp till färgade ögonbryn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0