Är det förbjudet att åka buss ellaaaahhh?

2011-01-26 @ 18:34:12



H e j   o c h   h å   d ä r   u t e   i   k y l a n !
Här mårs det prima! När jag loggade in på facebook såg jag att jag hade blivit utsedd till en ängel av min kära vän Sofie. (Hey u! du vet att du är lika mycket ängel tillbaka!) Bilden ovan kommer från klippet. Vacker va? :')

Tänkte bara skriva av mig lite av vad som hände idag. Åkte som vanligt bussen hem, när jag kom till stationen bytte jag till min andra buss som skulle ta mig en station hem. Bussen var ganska full, så jag stod precis vid utgången, med några andra weirda tjejer bredvid mig. 3 st var dom, sådär lagom normala, inga märkvärdiga typer, bittra nolifers verkade dom vara dock.. Haha. För när jag hade plingat säger den ena av dom lite sådär lågt så hon tror att ingen hör: "alltså, fan vad onödigt att åka en station.. är man lat eller?!". Kan ju påpeka att jag stod mindre än 30cm från denna tjej.

Jag höll på att börja apgarva.. men.. nej :) Först tittade jag bara på dom, och när dom märkte att det var jag som skulle av blev det tyst som i en garderob när kläderna gått och lagt sig. Ahmen ni fattar..
Dessa tjejer alltså.. vilka underbara typer! (Kan även påpeka att jag inte är den enda som brukar åka samma sträcka, en station)

Fråga er själva detta, skulle ni välja frivilligt att gå i 20 minuter i -8 grader hem? Inte jag i alla fall. Har du ett busskort så ska du väl utnyttja det? Jo tack, jag är ingen som slösar bort 600 spänn i onödan varje månad.

Sen såklart när det är vår/sommar tar jag hellre cykeln än att trängas på en buss, men nu i detta väder tar jag faktiskt bussen hellre, när det ändå går så smidigt att byta direkt.
Så, in my ass på dig bruttan! Om det nu är så kul att gå i detta väder så kunde du väl gåttsjälv? Det hade du nog behövt..

PUSS!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0