päroröräldrar.

2011-02-05 @ 16:25:37

Nu på helgerna är det bara skönt att få vara hemma och slappa, ladda upp lite. Hade egentligen planer för idag, men dom blev flyttade till nästa helg istället. Har laddat ner en ny serie att sträck-kolla på nu, eftersom både misfits och supernatural tagit slut. Gossip girl blir den nya sysselsättningen på kvällarna.

Har egentligen inte tyckt att den serien varit särskilt lockande, och jag tycker fortfarande att den är lite småkonstigt filmat. Men men, helt okej för min del. Dock stör jag mig, som säkert alla andra, på att Taylor Momsen är snyggare i serien än i verkligheten.. haha. Den bruden alltså!

Nu ska jag ner och äta semla med päronen som just kom hem.

btw.. Försökte tala om för killen som knackat på att mina kära föräldrar inte var hemma,skulle säga päron men tänkte på föräldrar, så det blev "päroröräldrar.." Han tittade på mig som om jag vore bra dum i huvudet... Sen gick han.
Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0