lite romantik.

2011-02-15 @ 09:00:00

På senaste tiden har jag suttit och surfat runt lite och letat inspiration till möblering.
Kanske är det lite tidigt att göra det, eftersom att jag måste vänta på att min kära syster ska flytta ut innan jag kan få överta hennes rum, men att planera och drömma skadar aldrig, och jag har faktiskt kommit en rätt så bra bit påväg över hur jag vill ha mitt rum då.

D e t   ä r   r i k t i g t   s v å r t ,   d e t   ä r   d e t .
Vill verkligen lämna min rosablommiga fondvägg åt sidan, och göra någonting nytt!

Jag kikar vidare lite.

 



Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Men åh så fint det var här inne hos dej.



Jag älskar ljuslyktorna och egentligen all inredning från Indiska.

2011-02-21 @ 09:02:41
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0