Catcher

2011-02-17 @ 22:16:19
The Mollies - Catcher
E n   f i n   l i t e n   l å t   a t t   l y s s n a   p å !


Vaknade inatt av att jag pratade i sömnen, jag sa något i stil med "Nej nej nej nej! Åh.. jag trodde det var väggen som rasade" Fråga inte vad drömmen handlade om, för det minns jag inte själv. Det är ofta när jag har feber som jag börjar prata i sömnen och hallucinera, inte sådär jätte roligt. När jag var liten vaknade jag en morgon med 40 graders feber och trodde att min gosedjurshund som låg nedanför min säng skulle bita ihjäl mig om jag gick upp.. så kan det vara hörni!

Imorgon stannar jag hemma från skolan igen, känns inte sådär jätte kul eftersom jag alltid har en tendens att lyckas vara sjuk då vi gör något viktigt i skolan.

Men på lördag blir det förhoppningsvis äntligen hemma mässan med modern! Man kan inte vara för sjuk för något sådant. No way!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0