the sound of a fight

2011-08-30 @ 19:53:08



Det är väl nu man ska ge allt? Det är nu eller aldrig som gäller, när man väl har börjat så ska man fan inte banga sig ur. Fast ändå vet jag att allt kan gå åt helvete, bara genom att skriva något sånt här på bloggen betyder otur, fast slutar jag nu så skulle jag ju dö någorlunda lycklig iaf. Men nu kör vi, skiter det sig så tar jag in på psyk & börjar sticka underkläder av mänskligt hår. Jag lovar..

Bilden har inte ett skit att göra med det jag skriver, men jag har iaf klippt mig igen. Ännu kortare än sist, men min pose gör det svårt att avgöra hur kort det är, det ska gå till nyckelbenen iaf, nästan på gränsen till för kort.


Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende

Sv. Jag har tyvärr ingen aning!

2011-09-01 @ 11:05:40
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0