My Wishlist

2011-04-24 @ 22:01:21

Om exakt två ynka veckor är min tid som ett barn totally, forever gone! Då blir jag la myndish & kan dra på mig partyklackarna when.evah.I.want.toh! och bara skaka min rumpa loss. Tyvärr är jag en av de första in my crue som fyller år, därför får jag vänta lite till, tills allt kan dras igång på riktigt! Men jag får agera mentor & lära mina lärlingar hur det skall hanteras! Dock fyller jag på en söndag.. och ska jag vara helt ärlig orkar jag nog inte dra ut på en söndag... ellerr?!

I  p r e s e n t   ö n s k a r   j a g   m i g :
bröstförstoring, handsprit som jag ska halsa, läpp-restylage, helkroppsmassage, leopardmönstrad klänning, Prada väska, en hund, Iphone 4, minst 7 one night stands, en jätte dildo, blonderingsfärg + löshår, Robert Pattinsons nummer, en resa till Los Angeles, 7 pack string, en Audi cab (eller två) och Hanna Montanas huvud på ett fat. ♥


Damn, nu måste min 30 miljoner kronors albino kanin med swarovski kristaller ha sin 24 karats pellets.
brb bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0