playsuit

2011-04-04 @ 18:42:42
Kan inte förstå varför denna lathet inte ger med sig!
Matte är prio ett för mig just nu, måste göra matte, kan inte sumpa det här, vill inte gå i sommarskola och tänker inte gå i sommarskola! Kan säga att jag under alla mina år i skolan aldrig fått IG på ett matteprov, jag har alltid lyckats komma undan med i alla fall G-, men nej.. andragradsekvationer in my ass! Antar att man får ge sig själv en smäll i fejan om man ska komma nånvart med det..

Efter skolan gick jag hem till min finaste Jacqueline, och sedan for vi vidare ner mot centrum där jag uträttade några ärenden. Skorna är inlämnade på lagning & jag får betala exakt 0kr för det. Zero, null, nulis, nadaaaa! Går dom sönder igen gräver jag ner mig i jorden & förbannar mig själv för denna hemska värld som inte ens har råd med lite kvalité. Well Well.

Det var en trevlig eftermiddag, & vi stötte på ytterligare en kär vän, och stannade och pratade en stund. Införskaffade mig bl.a. en simpel byxdress från Bik Bok, och ett gammalt hederligt linne från en second hand butik. Me like second hand! Dit ska jag pallra mig fler gånger!

Nej ni.. nu ska jag gå ut med kaninen & sedan ska det räknas matte.
Nu ska matte-Lena bli stolt över mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0