i-lands problem numero uno.

2011-04-20 @ 12:13:08



Håller på med ännu en tavla. (den ser bättre ut om man tittar på den åt rätt håll, så vrid på era huvuden!) Vet inte vad jag kommer ha den till, men nu fick det bli ett spontant, typiskt ansikte på den. Om ändå ctrl+z hade fungerat i verkligheten hade jag gjort ett annat ansiktsuttryck, men sånt kommer jag alltid på i efterhand, och jag orkar verkligen inte måla över den. För la göra en till råe!

Kan också berätta att jag sitter här med en gigantisk sårskorpa mitt på näsan, och imorgon ska jag på student, vilket betyder att det kommer bli omöjligt att täcka över den om jag nu inte har typ riktigt spackel i ansiktet.. Jag ska alltid råka illa ut inför sånt här, det är så himla typiskt mig alltså! Jag som precis blivit av med min andra förvuxna jätteinvandrare på hakan. :(

Kan någon be en liten bön för mig att skorpan försvinner under natten?
Annars får jag låtsas att det är det nya modet eller så..



Kommentarer
Postat av: Madeleine Andersson

Super snyggt tycker jag, hur bra är du? Om du ser en bild, kan du rita av den då och sen göra den med den slags färgen du arbetat mycket med på sistone? Hur är allting annars?

2011-04-21 @ 00:14:08
URL: http://www.Andeeersson.blogspot.com
Postat av: Sofie Holstein Creativity

Vilken fin tavla! Gillar hennes uttryck! :)

2011-08-10 @ 11:48:00
URL: http://sofieholstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0