Hey you

2011-04-26 @ 21:04:48



Nu jävlar är jag äntligen klar med den där satans engelska analysen.
Kan dock inte fira riktigt än, då jag redan nu har fått ångest över om jag har glömt något. Det blir alltid så när jag lämnar in uppgifter. Hur rent och fint det än ser ut i word, så kan jag få tillbaka hela skiten med en massa röda markeringar överallt. Det har hänt, men oftast då är det småfel.. jävligt irriterande sådana.

 

Jag har haft ett underbart lov. Och vädret ska vi inte tala om hörni! Har kaninsäkrat hela trädgården, så snart kan vi börja ha Totoro lös, under uppsikt dock, men jag tror både han och jag kommer uppskatta det! Mammas fina blomträd har redan slagit ut, som ni kan se på bilden. Hatar egentligen att lägga upp sönderfokuserade blombilder. Alla lägger upp sådana, och hur nöjd man än kanske är med bilden så är det lika tråkigt ändå att titta på sådana bilder. Så ja, säkna inte med en massa blombilder igen på ett tag.

Totoro har föresten blivit lite bångstyrig, så jag överväger nästan att kastrera honom nu. Mamma ska ringa och prata med veterinären, för nu har han börjat sprattla och nafsa när han inte får som han vill, och sådant uppskattar inte jag.. Kan ju vara hormonerna, men det är heller inte så jävla najs med två jävla kulor hängades ivägen när man ska borsta honom dessutom. Sen brukar det alltid hamna skit där.. så det är väl bara att säga adjöss till dom :)

Blir inte så mycket mer nu, ska belöna mig själv med att spela lite the sims, SEN blir det bums i sängen!


Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så jag vill bara säga hej

2011-04-27 @ 09:03:01
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0