Boring, boring, boring..

2011-04-18 @ 17:43:42



Har inte så mycket vettigt att lägga upp. Fortfarande äckligt sjuk så ni anar inte. Försökte mig på att måla med mina nya akrylfärger, men det gick ju åt tjotahejti med det. Ska försöka ta tag i målningen lite senare och se om den går att rädda.. Så länge den inte är tillräckligt bra så visar jag den inte..

Som den tönt jag är så önskar jag att jag kunde spela sims.. har inte spelat på jag vet inte hur länge, och eftersom pappa uppgraderade datorn så var jag tvungen att avinstallera det. Nu vet jag dock inte om jag vågar installera det igen, eftersom mitt grafikkort antagligen måste uppgraderas det med.. och ska jag vara helt ärlig så vet jag inte om det innebär att det måste bytas ut eller bara.. uppgraderas helt enkelt. Man kan ju inte spela när det cpar heller...

DAMN. Ni anar inte vad jag lider när bloggen uppdateras med dessa helt onödiga inlägg. Men såhär får det bli.. tills jag är frisk.


Kanske klipper ihop en film på Totoro..
Nej nu ska jag gå på dass.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0