Big In Japan

2011-04-11 @ 19:19:51

Nej hörrni, jag borde skämmas. Så här jävla lat borde man inte få vara. Finns alltid något som behövs göras, men just nu har jag någon slags strejkt.. jag orkar verkligen inte göra ågonting! Det som står överst på listan är ju matten.. men ärligt, vem tar upp matteboken frivilligt bara sådär..? Inte jag i alla fall.. Jag orkar ens knappt sitta vid datorn, eller teven.

Haha, kan det vara åldersnojan som kommit på besök?
Orkar inte ens ta ut kaninen på en promenad.. eller jo, det måste jag nog. Det går ändå inget bra på teve ikväll, så då kan jag lika gärna vara ute med honom en stund.

Kan någon skicka lite kraft och ork till mig
? Vore jätte snällt. Och om någon kunde räkna lite matte åt mig, vore inte heller så fel. Bloggen får nog lida lite till. Behöver hitta lite inspiration!

C i a o !

(btw, översta bilden är en bild på mitt nya fina överkast till sängen som jag fick av mamma. En tidig födelsedagspresent, för att den var på rea. Me Love It!!)


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Var med i dagens låt och vinn en länkning:)

Tipsa bara om en låt och du är med :)

2011-04-12 @ 14:29:10
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0