Höst är fint.

2010-09-25 @ 17:01:58
Usch. Kan verkligen inget annat säga än att den här lördagen verkligen känns underbart 'mösig' as I call it. Hösten är definitivt här, och det känns faktiskt ganska toppen. Det är mörkare, mamma har tänt ljuslyktorna utomhus & totte springer runt i rasthagen och är allmänt glad. Mysigare höstdag finns nog inte. Sitter och lyssnar på Yiruma, vilket gör det hela en smula mer underbart. Nu saknas det bara lite höstbilder, om jag ändå hade haft kameran.

Jag & Mamma åkte iväg och kollade på ridgrejor idag. Köpte hem ett par nya ridbyxor, ridvantar och strumpor + lite smaskigheter till min kanin. Vi for vidare mot Hölö, där mammas kompis bor och har hästgård. Det var första gången jag var där sedan dom flyttade in. Fysatan vad fint det var. Stallet var helt underbart mysigt också, med egen skrittmaskin och 'solarium' till hästarna. Jäklar säger jag bara. Tänk om vi nu skulle flytta dit, då hade det där stallet varit en del av min vardag, med min egna häst. Det lockar verkligen.

Vi fikade & sedan fick jag följa med till hagen och hälsa på hästarna. Underbart till 100! Fina som få. Jag fick med mig hem ett par vinterridstövlar av mammas kompis. Så himla snällt. Dom passade inte henne längre, så nu ska jag slita dom med kärlek för dom är grymt jäkla underbart sexiga.. om man får säga så.
N u   f a t t a s   b a r a   m i n   k ä r a   r i d h j ä l m .


Nu ska jag höststäda lite.



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej Josefine!



Alltså, jag är medveten om att detta låter väldigt udda och kanske till och med lustigt men kan inte du adda mig på msn eller något för det vore sjukt roligt att 'lära känna' dig då jag plötsligt insett att vi i stort sett har väldigt många intressen gemensamt. Det roliga i det hela är att jag inte alls läst din blogg länge, hittade den av misstag igår faktiskt. Haha.



i vilket fall som helst så ha det bra

Vänliga hälsningar Madeleine

(min mail-adress tror jag du ser, right?)

2010-09-26 @ 03:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0