Broken heart

2010-09-16 @ 10:00:57

Alltså, mitt hjärta blev precis brustet.. I alla år har jag använt mig av Internet Explorer, och verkligen trivts bra med det. Jag har försökt ge Firefow en chans, men inte riktigt fastnat för det. Men nu för bara några dagar sedan, så blev det något seriöst knas med mitt explorer. Som ni ser på bilden så har explorer av någon anledning börjat 'blurra' mina bilder. Alltså dom blir suddiga.

Jag som håller på mycket med bild och text blir rent ut sagt skitirriterad när sådant här händer. Jag har försökt fixa det, sökt runt på nätet, men det ända svaret jag egentligen hittar är "Byt till Firefox istället".

Jahopp.. jag får väl göra det då.. efter alla dessa år.
F a r v ä l   I n t e r n e t   E x p l o r e r ,   u   b r o k e   m y   h e a r t . .


Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Åh vad fin blogg du har! :) Gillar verkligen designen! :)



jag använder också bara firefox nu.. koderna verkar tolkas olika i webbläsarna också! vissa saker ser annorlunda ut på min blogg i ie och ff.

2010-09-17 @ 17:05:37
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Sara

Det kan vara ditt virusprogram som blockerar explorer för att det tror att det är ett virus ! Kan vara värt att kolla upp, det hände för mig :)

2010-09-21 @ 11:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0