All this time (Pick-Me-Up)

2010-09-12 @ 22:23:50


Jag har inte blivit bortförd av några utomjordingar. Tyvärr. Jag har bara inte haft så mycket tid och ork till att blogga den senaste tiden. När man inte får någon direkt inspiration är det ju inte kul. :)

Idag rensade pappa igenom mammas gamla bärbara dator som ska slängas, och där hittade man en och en annan bild från förr. Kul faktiskt! Lite filmklipp och så.. ännu roligare! :)

Imorgon ska jag klipp av mig håret! Finally! Är så jäkla trött på mitt slitna hår, dock har jag lite ångest över att jag kanske måste ta en ganska bra bit. Jag trivs i långt hår, men mitt hår behöver verkligen få en ny start. Det borde vara förbjudet att gå omkring med slitet hår, ingen ser bra ut med det. Därför tar jag äntligen tummen ur röven och gör något åt mitt. Då hinner det ju liksom växa ut lite igen till sommaren i alla fall. Även om mitt hår växer ganska långsamt.

Vi får se hur det blir, ska bli spännande. :)

Fikade med älsklings Jaccie & Alexandra i veckan också efter skolan.
Det var hur mys som helst! Ska införskaffa fler sådana dagar, det mår man bra av!

Nu har jag inget mer oviktigt att ta upp känner jag.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0