Cozy

2010-11-30 @ 19:11:51



Igår såg jag nog världens bästa film. I r o n   M a n hette den. "Vadå världens bästa..?" Jo jag tycker den var det, typ.. han i filmen var ju snygg så, så länge folk är snygga så är filmerna bra. Vem vill liksom inte ha en b-friend som har en robot-dräkt i garderoben. Typ assexigt ju...

Jag håller på att skaffa mig 2an nu. Bäst att han är lika snygg i den.

Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag och Jaccie åker, och 7-8 dagar kvar tills min hårboll åker till kaninhotell.. Jag kommer sakna min skrutt.. Han kommer vara omringad av tjejkaniner.. och jag är nästan säker på att han kommer försöka våldta mig av glädje när vi hämtar honom sen igen.

Han kommer säkert bli en juck-kanin efter det. Kul för honom.
Jag som inte ens vill ha honom kastrerad.. ehe..

70% klart nu... can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0